Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Όλο το video της συζήτησης για τις αλλαγές στα εργασιακά μετά το 2ο μνημόνιο


Για όσους απο τους συναδέλφους δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν, σας παραθέτουμε όλη την εκδήλωση στο ακόλουθο video.
Ευχαριστούμε τον "Ι" για την καταγραφή.




Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ & ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΟΣ

ΚΡΑΝΙΔΙ 09/03/12


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Συνάδελφοι Συναδελφισες

Σας καλούμε στην συγκέντρωση του σωματείου στις 16/03/2012 στις 6.00μ.μ στο Λύκειο Κρανιδίου.
Για να έχετε μια πλήρη ενημέρωση πάνω στα καινούργια εργασιακά και επαγγελματικά θέματα.
Στην εκδήλωση θα παρευρεθούν ο επιθεωρητής εργασίας του Νομού μας Βασιλης Λιακοπουλος
ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ναυπλίου Ραφαήλ Μπαρού,

ο Διευθυντής του ΙΚΑ Κρανιδίου Αθανάσιος Δρούζας
καθώς και ο εργατολογος δικηγόρος Γεώργιος Γαβριλος.






το Δ.Σ του Σωματείου
Δήμιζας Κωνσταντίνος
Καράκαλος Γεώργιος
Μπίμπα Μαρκέλλα
Σοφικίτη Ασημίνα
Καρρά Μαρία

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί συνάδελφοι σας ενημερώνουμε

1)Η κοπή της πίτας του Σωματείου θα γίνει την Παρασκευή 20/01/2012 και ώρα 5.30μ.μ στην αίθουσα εκδηλώσεων του Λυκείου
Κρανιδίου ,η παρουσία σας θα μας δώσει μεγάλη χαρά και είναι απαραίτητη , διότι θα παραβρεθεί
και θα μας ενημερώσει για τα νέα εργασιακά καθεστώτα ο καθηγητής Εργατικού Δικαίου Αλέξης Μητρόπουλος ,
ο Επιθεωρητής Εργασίας Βασιλης Λιακόπουλος καθώς και ο Πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ναυπλίου Ραφαήλ Μπαρού.

2) Σας ενημερώνουμε ότι αιτήσεις επαναπρόσληψης μέσω Σωματείου, θα γίνουν την ημέρα της κοπής στο χώρο του Λυκείου .
Και από 23/01/12 έως 30/01/12 στα γραφεία του Σωματείου στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Κρανιδίου .
Ώρες λειτουργίας του γραφείου 9,30 έως 12π.μ καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακου.

3)Μπορούν να παρευρεθούν και εργαζόμενοι από άλλους χώρους εργασίας.



Με εγκαρδίους χαιρετισμούς
το Δ.Σ του Σωματείου
Δήμιζας Κωνσταντίνος 6973389891
Καράκαλος Γιώργος 6979746602
Μπίμπα Μαρκέλλα 6932593155
Σοφίκιτη Ασημίνα –Καρρά Μαρία


Είμαστε πάντα στην διάθεση σας.


Σας ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

ΑΠΕΡΓΙΑ 1η ΝΟΕΜΒΡΗ

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ & ΑΝΕΡΓΟΥΣ,
ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ
ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΔΙ ΣΤΙΣ 10:30

ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ